תנאי שימוש באתר- פלורונה

• ניתן לבצע פעולות שונות באתר אך ורק לשם ביצוע הזמנות, קבלת שירותים ו/או מידע. אין לעשות שימוש באתר זה למטרות אחרות.
• כל אדם שהינו מעל גיל 18 שנים וברשותו כרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי הפעילות בישראל (או בעל הרשאה מפורשת מאת בעל כרטיס האשראי), רשאי להגיש הצעות לרכישת שירותים באמצעות האתר.
• הזמנתו או הצעתו (להלן – הצעה) של הרוכש לקבלת שירותים תתקבל,
בתנאי שנתמלאו כל התנאים הבאים:
1. ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של הרוכש.
2. המוצרים המבוקשים נמצאים במלאי.
3. המען בו יש לספק את השירות נמצא במפת החלוקה של העוסק.
4. הרוכש הינו בעל תא דואר אלקטרוני אישי ברשת האינטרנט, למעט אם העסקה נעשית באמצעות הטלפון.

כיצד מציעים הצעות לרכוש שירותים באמצעות האתר

• לקבלת תיאור מפורט ומלא על הליך הגשת הצעות לשם רכישת שירותים באמצעות האתר נא עיינו ב- כיצד קונים. האמור ב- כיצד קונים מהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה ועיון בו מהווה תנאי להגשת הצעה לרכישת שירותים מהעוסק.
מדיניות שירותים ומחירים
• הזמנות באתר יתקבלו בקניה מעל 80 ש”ח בלבד.
• התמונות המצולמות באתר לזרים במספר גדלים ומייצגות את הזר הגדול יותר.
לא תינתן רכישה של מוצרים “נלווים” לפרחים ללא רכישה של פרחים.
• מגוון השירותים, המחירים (לרבות בגין הוצאות משלוח) ותנאי התשלום באתר זה יכולים להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של העוסק.
• במקרה שבוצעה הזמנה לרכישת זרי פרחים וסידורי פרחים המוצגים באתר והתברר כי מי מהמוצרים אזל, יספק העוסק לרוכש מוצר דומה למוצר שהוזמן על ידו, ככל הניתן בצבעים ו/או בסוג של מוצרים שהוזמן בהזמנה המקורית.
• ובמקרה שאזל כל מוצר אחר המוצג באתר תשלח לרוכש הודעה מתאימה באמצעות הדואר האלקטרוני או באמצעות הטלפון. העוסק שומר לעצמו את הזכות להגיש הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם ייאות לכך הרוכש, יעודכנו פרטי הזמנתו בהתאם. אם לאו, תימחק הזמנתו, וכרטיס האשראי שלו לא יחויב.
–בעת ביצוע רכישה בעת חגים ומעדי ישראל ולרבות ימי שישי מסכים הרוכש שייתכנו איחורים וסטיות מזמני המשלוח שנאמרו בטלפון לרבות מנגנון טווח השעות באתר בקנייה באתר “אונליין”.

  • התמונות המצולמות באתר לזרים, סידורי וחבילות פרחים, שתילים ועציצים הן לצורך המחשה בלבד ויתכן שהמוצר לא יראה זהה לתמונה. מודגש, שפרחים ושתילים הם צמחים חיים, שבאותו סוג צבע מגיעים בגוונים שונים, ובגדלים שונים בהתאם לעונות השנה. כמו כן מודגש כי לאור העובדה שהתמונות מוצגות על גבי צגי מחשב ו/או מודפסות על ידי המחשב, ייתכנו הבדלי גווני צבעים בין התמונות במחשבים שונים לבין המוצר שמסופק ללקוח.

במקרה ופרח אחד חסר במלאי יחליף המעצב את הפרח בפרח אחר הדומה אשר לא ייפגע בצביון הזר ולשיקולו של שוזר הפרחים.
במידה והמזמין לא יסכים לקבל מוצר חלופי אחר, העסקה לא תתבצע, ועקב כך גם כרטיס האשראי שלו לא יחויב.
• פרטי רוכש השירותים ואבטחת האתר
• בעת ביצוע הזמנה לרכישת שירותים באמצעות האתר יידרש הרוכש להזין במערכת פרטים אישיים, פרטי ההזמנה, פרטי כרטיס האשראי וכו’ (להלן – הפרטים). בעלי האתר ו/או מי מפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לטעות הנעשית על ידי הרוכש בעת הקלדת הפרטים. כמו כן, הנ”ל לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר.
• הקלדת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית. נגד מוסרי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לאתר ו/או לבעלי האתר ו/או למי מפעיליו ו/או למי ממנהליו ו/או למי מטעמם. במקרה של הקלדה שגויה של פרטים (לרבות הפרטים האישיים של הרוכש), שמורה העוסק ו/או מי מטעמו הזכות לפסול את ההצעה.
• מחשב עיבוד הנתונים של העוסק מנהל רישום ממוחשב של כל הפעולות המתבצעות באתר. רישום זה יהווה ראיה לכאורה לאמור בפעולות אלו. אולם, שעון השרת יהווה ראיה סופית ומכרעת לעניין המועד בו בוצעה פעולה באתר.
• פרטי הפעולה באתר, לרבות פרטי ההצעה ופרטי הרוכש, יועברו באמצעות פרוטוקול אבטחה מוצפן (SSL), המקובל בסחר אלקטרוני, למחשב עיבוד הנתונים של העוסק. פרטים אלו לא יועברו על ידי העוסק ומפעילי האתר לגורמים חיצוניים, למעט לחברת כרטיסי האשראי ולספקים, וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שבוצעה על ידי הרוכש. העוסק משאיר לעצמו את הזכות להשתמש בפרטים, שימסור הרוכש לצורך ניתוח מידע סטטיסטי ולשימוש שיווקי בעתיד. במקרה זה, הנתונים לא יתייחסו אישית למבצע הפעולה ולא יזהו אותו.
• העוסק תהא רשאית לשלוח למבצעי הפעולות דואר אלקטרוני ולפנות אליהם בכתב או בעל פה בכל מידע בדבר מבצעים של העוסק, חידושים באתר פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו”ב, אלא אם יודיע הרוכש בכתב כי אינו מעוניין בכך.
תשלום בגין השירותים
• כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ, אלא אם כן צוין אחרת במפורש. התמורה בגין השירותים תגבה באמצעות כרטיס האשראי אשר פרטיו הוקלדו בהצעה לפני או בסמוך לשיגור המוצרים לכתובת אשר צויינה בהצעה. אם על פי מדיניות העוסק יתאפשר תשלום התמורה בתשלומים, יתבצע חיוב בהתאם (בכפוף לאישור חברת האשראי).
• סך התמורה בו ייחויב הרוכש מופיע “במסך פרטי העסקה – בתהליך הקופה”. סכום זה כולל את כל הפריטים המופיעים ב”עגלה” לרבות הוצאות משלוח.
• מדיניות ומחירי משלוח (לרבות מדיניות חישוב עלויות המשלוח עת כאשר מוזמנים במסגרת הצעה אחת מספר מוצרים לכתובת אחת), זמני המשלוח, ואזורי החלוקה מפורטים באזורים הבאים: ב- “משלוחים והחזרות” ו”אזורי חלוקה”. האמור בכל אחד מהאזורים המפורטים לעיל מהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה ותנאי להציג הצעה לרכישת שירותים מהעוסק.
ביטול פעולות על ידי הרוכש

החנות תפעל לוודא כי משלוח המוצר יגיע ליעד המבוקש בהתאם לשעות האספקה עד כ 6 שעות מרגע אישור ההזמנה [בהתאם לאזורי החלוקה בתנאי שבוצעה בשעות פעילות מרכז ההזמנות : ימים א-ה 8:30 עד 18:00, ימי ו’ וערבי חג 8:30 עד 13:55 למעט ערבי חג, בהם לא ניתן יהיה להתחייב לשעת הגעה. בימים אלו תסופק ההזמנה במהלך היום. טווח אספקה למשלוחים החל משעה 9:00 עד השעה 22:00

• כל רוכש אשר הגיש הצעה לרכישת פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים, ואשר מעוניין לבטל את הצעתו יודיע על כך תוך שעה ממועד בו שלח את הצעתו ל עוסק (או ממועד יצירת הקשר הטלפוני עם העוסק). במידה וההזמנה אמורה להתבצע ביום אחר, ניתן יהיה למסור הודעת ביטול עד 5 שעות לפני מועד ביצוע ההזמנה בשעות פעילות מרכז ההזמנות (ימים א’-ה’ 8:00-19:30 יום ו’ וערבי חג 8:30-14:00). ההודעה על ביטול תימסר למרכז הטלפוני של העוסק באמצעות טלפון של המוקד ההזמנות הארצי . ביטול הפעולה יתאפשר כל זמן שטרם שוגרו המוצרים על ידי העוסק ו/או מי מטעמה לכתובת שנמסרה בהצעה. ביטול רכישה של כל מוצר אחר (שאינו מתכלה כאמור) יעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר ולא נעשה שימוש במוצר והוא נתון באריזתו המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש.

הגבלת אחריות

• העוסק שואף שכל המוצרים המוצעים על ידו באתר יהיו באיכות גבוהה וראויים לשימוש. דגש רב מושם על איכותם הגבוהה של פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים.
• העוסק מתחייב כי פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים, יהיו מאיכות טובה וטריים. במידה ומי מהמוצרים הנזכרים לעיל אינו טרי זכאי הרוכש לפנות אל העוסק (באמצעות מרכז הטלפונים שלנו – טלפון: 03-5546336 ולהודיע על כך.
• מוסכם על הצדדים, כי העוסק יבדוק את התלונה ותהא רשאית להחליף את המוצר הפגום או לזכות את הרוכש בסך התמורה ששולמה בגין אותו מוצר (לרבות בעלות המשלוח, אם לא הוזמנו שירותים אחרים על ידי הרוכש באותה עסקה), על פי שיקול דעתו הבלעדי של העוסק.
• האחריות הבלעדית לכל המוצרים שאינם פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים ולגבי כל מידע או מצג שנעשה באתר בכל הנוגע למהות המוצרים, לרבות שמות היצרנים, טיב המוצרים, תכונות המוצרים, תמונות המוצרים וכיוצ”ב, חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים, על-פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי תעודות האחריות והשירות הצמודות לכל מוצר/שירות, אם צורפו.
• התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד. יודגש, כי לאור העובדה כי התמונות מוצגות על גבי צג המחשב ו/או מודפסות על ידי המחשב, ייתכנו הבדלים ושינויים בין המראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות.
• בכל מקרה חבות העוסק, תחת כל עילה משפטית שהיא, בגין מוצרים הנזכרים בסעיף זה לא תעלה מעבר לגובה התמורה ששולמה בפועל על המוצר/השירות שהוזמנו ע”י הרוכש.
• העוסק ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי מפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לכך שהשרת אשר באמצעות עובד האתר יהיה נקי מוירוסים או מרכיבים או אלמנטים זרים אחרים אשר עלולים לפגוע או לפגום במחשב האישי של הרוכש או בציוד אחר של הרוכש כאשר הוא נכנס ו/או מזמין או שירותים ו/או משתמש באתר. כמו כן, העוסק לא ישא באחריות לפעילות בלתי חוקית באתר שנעשית על ידי רוכש כלשהו או צד ג’ כלשהו שאינו בשליטה של העוסק. העוסק יהיה רשאי להפסיק או למנוע את התקשרות או הגישה של רוכשים לכל חלק שהוא באתר או באתר כולו בכל שלב.
שיפוי ופיצוי בגין שימוש בלתי ראוי באתר
• כל העושה שימוש בלתי ראוי באתר מתחייב לשפות ולפצות את העוסק ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם בגין כל תביעה ו/או הוצאה ו/או נזקים מכל מין וסוג כלשהו כולל הוצאות משפטיות, אשר ייגרמו לעוסק /או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם.

בעלות ושמירה על זכויות

• האתר מכיל חומרים שונים, המוגנים ע”י זכויות יוצרים, סימני מסחר  זכויות קניין אחרות, לרבות תוכן, תמונות, גרפיקה, מוסיקה, וידאו וקול, אשר חלקם בבעלות ה עוסק וחלקם בבעלות צדדים שלישיים. רוכש ו/או גולש ו/או כל צד ג’ המבצע פעולות בו אינו רשאי לשנות, לפרסם, לשדר או להעביר, לקחת חלק בהעברה או מכירה ולהשתמש באתר או בחלק ממנו לשם יצירת יצירה נגזרת או לנצל את האתר, ו/או את תוכנו של האתר, כולו או חלקו למטרה כלשהי, למעט המטרה, שלשמה נוצר האתר. העוסק מתיר למשתמש “להוריד” (download) נתונים למחשבו האישי לצורך שימוש אישי בלבד שאינו מסחרי, היתר זה כמו גם כל פעולה חוקית אחרת באתר, אין בהם כדי להקנות למשתמש זכות קניינית כלשהי במידע האמור בפרט ובאתר ובתוכנו של האתר בכלל.
• המשתמש מתחייב שלא להעלות (upload) לאתר כל מידע מכל סוג ומין שהוא, המפר את זכויות היוצרים, סימני המסחר ו/או כל זכות קניינית אחרת ו/או חומר פורנוגרפי ו/או חומר שיש בו חשש ללשון הרע וכו’. העלה המשתמש מידע ו/או חומר כאמור לעיל, מתחייב הוא לשפות את העוסק ו/או מי מטעמו ו/או את מפעילי האתר בגין כל נזק ו/או הוצאה (לרבות שכ”ט עו”ד והוצאות משפט), שייגרמו להם כתוצאה מהתנהגותו הבלתי ראויה של המשתמש, הנזכרת לעיל.
• האתר מכיל קישורים (לינקים) לאתרים אחרים ברשת האינטרנט. העוסק מספק לינקים אלה לנוחות בלבד ואין הוא נושא באחריות למידע המופיע בהם או באתרים אחרים המקושרים אליהם לתוקפם ולחוקיותם. רוכש המבקש לעשות שימוש בלינקים אלה עושה זאת על אחריותו בלבד.
• כל המבקש ליצור לינק לאתר זה באתרים אחרים נדרש לפנות בכתב ומראש לעוסק על מנת לקבל אישור בכתב לכך תנאים נוספים ומקום השיפוט.
• העוסק יהיה רשאי לסגור את האתר או לבטל שירותים או לצמצמם. כמו כן, יהיה העוסק רשאי לשנות את תקנון האתר מעת לעת.
• כל מחלוקת שהיא בין רוכש ו/או גולש באתר לבין העוסק בשל פעילות באמצעות האתר תתברר בישראל בכל אחד מבתי המשפט ברחבי הארץ .